"Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply."
Principalele elemente ce conferă calitate unei conversaţii sunt: claritate, tonalitate, energie, dicţie, pauze şi ritm.
Dacă ştii cum să le combini şi să le dozezi în mod profesionist rezultatul este garantat: Customer Excellence.
PHONE EXCELLENCE
Excelenţa în relaţia cu clienţii la telefon
Cel mai inovativ curs practic de abordare telefonică din România
8-9 Octombrie 2015
8-9 Octombrie 2015
Este un curs special conceput pentru personalul din call-center, vânzări şi relaţii clienţii.
Peste 60% aplicaţii practice
Joi, 8 Octombrie 2015, 9:00-17:00 "Customer Excellence by phone"
- Inteligenţa
emoţională la telefon
- Greşeli
frecvente în Customer Service
- Obţinerea
şi oferirea informaţiilor
- Apel
în aşteptare şi transferul apelului
- Cuvinte
magice la telefon
- Ce
îşi doresc clienţii
- Tipologia
clienţilor
- Raţional
vs. Emoţional – abilităţi în abordarea clienţilor nemulţumiţi
- Reclamaţiile
- o excelentă şansă de fidelizare a clienţilor
- Feedback-ul
clienţilor - motorul vânzărilor repetitive
- Înlătura
definitiv teama de apelul telefonic
- De
ce clienţii nu cumpără de la tine
- Cele
mai frecvente greşeli în vânzarea la telefon
- Alege
corect obiectivele apelului
- Prima
impresie la telefon
- Noua
ecuaţie a vânzării la telefon
- Persuasiune
şi influenţa în vânzarea prin telefon
- Tratarea
obiecţiilor
- Semnale
de achiziţie şi încheierea vânzării
- Tehnici
de finalizare a vânzării
Trainer
Adelina Cîrstea
Business Development Expert, Strategic & Performance Management Specialist, creatorul conceptului Growing People- The Heart of the Organizational Transformation
Locaţia: Str. Valeriu Branişte nr.15, Sector 3, Bucureşti
Investiţie: 690lei/ persoană/ zi de curs
·
Discount 15% - Pentru minim 4 persoane din
aceeaşi companie
·
Discount 15% - Pentru participarea
în ambele zile
de curs
* Discounturile se pot cumula!Pentru mai multe informaţii, contactaţi-ne la adelina@sharexperience.ro sau 0734.316.768
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu