Translate

miercuri, 23 septembrie 2015

Cele 6 ingrediente esenţiale ale apelului telefonic

"Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply."


De cele mai multe ori primul contact între client şi compania ta se realizează telefonic. Acesta este momentul în care o banală conversaţie telefonică se poate transforma într-o primă experienţă plăcută pentru clientul sau prospectul tău.

 Principalele elemente ce conferă calitate unei conversaţii sunt: claritate, tonalitate, energie, dicţie, pauze şi ritm.

Dacă ştii cum să le combini şi să le dozezi în mod profesionist rezultatul este garantat: Customer Excellence.





PHONE EXCELLENCE
Excelenţa în relaţia cu clienţii la telefon
Cel mai inovativ curs practic de abordare telefonică din România
8-9 Octombrie 2015
Structura cursului:

Este un curs special conceput pentru personalul din call-center, vânzări şi relaţii clienţii.

Peste 60% aplicaţii practice


Joi, 8 Octombrie 2015, 9:00-17:00 "Customer Excellence by phone"
  • Inteligenţa emoţională la telefon
  • Greşeli frecvente în Customer Service
  • Obţinerea şi oferirea informaţiilor
  • Apel în aşteptare şi transferul apelului
  • Cuvinte magice la telefon
  • Ce îşi doresc clienţii
  • Tipologia clienţilor
  • Raţional vs. Emoţional – abilităţi în abordarea clienţilor nemulţumiţi
  • Reclamaţiile - o excelentă şansă de fidelizare a clienţilor
  • Feedback-ul clienţilor - motorul vânzărilor repetitive 

Vineri, 9 Octombrie 2015 - 9.00-17:00 "Sales Excellence by phone"
  • Înlătura definitiv teama de apelul telefonic
  • De ce clienţii nu cumpără de la tine
  • Cele mai frecvente greşeli în vânzarea la telefon
  • Alege corect obiectivele apelului
  • Prima impresie la telefon
  • Noua ecuaţie a vânzării la telefon
  • Persuasiune şi influenţa în vânzarea prin telefon
  • Tratarea obiecţiilor
  • Semnale de achiziţie şi încheierea vânzării
  • Tehnici de finalizare a vânzării   


   Trainer Adelina Cîrstea

Business Development Expert, Strategic & Performance Management Specialist, creatorul conceptului Growing People- The Heart of the Organizational Transformation



 Locaţia: Str. Valeriu Branişte nr.15, Sector 3, Bucureşti

 Investiţie: 690lei/ persoană/ zi de curs

·         Discount 15% - Pentru minim 4 persoane din aceeaşi companie
·         Discount 15% - Pentru participarea în ambele zile de curs
* Discounturile se pot cumula!


Pentru cursuri interne 
personalizate vă rugăm 

să ne contactaţi la:





Ne găsiţi online şi pe:       Facebook     LinkedIn    excellenceclub.blogspot.ro 

Pentru mai multe informaţii, contactaţi-ne la adelina@sharexperience.ro sau 0734.316.768



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu