Translate

miercuri, 15 iunie 2016

De ce sa comunici eficient?

“Problema cu comunicarea este iluzia ca aceasta a fost savarsita”
George Bernard  Shaw
      Intr-o companie, apar deseori probleme de comunicare in momentul delegarii unor sarcini, acest lucru reprezentand o sursa continua de frustrari sau esecuri.
      Este utila stabilirea unei prioritati generale la nivelul unei companii in ceea ce priveste urgenta unei comunicari. Abordarea unui aflux de mesaje fara importanta, ne reduce timpul de lucru si ne distrage atentia de la lucruri cu adevarat importante.
Vrei sa comunici eficient?

      Comunica profesionist, comunica eficient, nu-ti fie frica sa comunici!    
      Comunicarea in toate ipostazele sale e baza succesului oricarei relatii si automat a oricarei afaceri.

Obiectiv:
     Acest progam de training va dezvolta aptitudinile de comunicare si relationare interumana si interdepartamentala a angajatilor, punand pe primul loc eficienta, orientarea spre rezultate si excelenta in relatia cu clientii.
     In contextul in care dinamica activitatii de zi cu zi reprezinta o provocare reala a angajatilor, acestia vor invata prin exemple concrete sa se adapteze schimbarilor rapide, sa faca fata stresului, gestionand in mod corect comunicarea cu clientii (interni si externi).
     Se vor creea modele si sabloane de bunapractica in comunicare atat in conversatia telefonica cat si scrisa.
     Vom dezvolta abilitati de ascultare si exprimare astfel incat mesajul sa fie unul clar, concis si fara ambiguitati.
     Cursul include tehnici de influenta pozitiva si persuasiune, adaptate stilului si tehnologiei moderne de comunicare in afaceri.

 

https://docs.google.com/forms/d/1rpDZ17BkMwvImcIQgC0FWs4A4qDtM2WSgbLtGhRZwx4/viewform




Bucuresti 30.06 - 01.07 2016 orele 9.00 - 17.00
Agenda cursului:
  • De ce Customer Excellence?
  • Beneficiile Excelentei – tu si compania
  • Competente in comunicare
  • Cei 7C ai Excelentei in comunicare
  • Afla ce stil de comunicare ai
  • Tipuri si forme de comunicare – cum si cand?
  • Comunicarea fata in fata
  • Descifrarea limbajului nonverbal
  • Foloseste corect paraverbalul
  • Metacomunicarea (clisee si mesaje induse)
  • Influenta si persuasiune in comunicare
  • Comunicarea la telefon
  • Tipologia clientilor si metode de abordare specifice
  • Comunicarea scrisa - planificarea si eficientizarea mesajului
  • Bariere in comunicare
  • Codul de eticheta in comunicarea de afaceri
  • Inteligenta emotionala in comunicare
  • Greseli frecvente in comunicarea de afaceri
  • Comunicarea interna – interuman vs. interdepartamental
  • Obtinerea si oferirea informatiilor
  • Rational vs. Emotional – abilitati in abordarea persoanelor dificile


INSCRIE-TE ACUM!

 

Locatie: Bucuresti Durata cursului: 2 zile (16 ore efectiv) Investitie: 1.300 lei/pers Discount 15% pentru minim 4 persoane din aceeasi companie
Metode: Exemple, studii de caz, jocuri de rol, evaluari apeluri inregistrate si in timp real.     



Adelina Cîrstea

Trainer,
Business & Customer Excellence Expert,
Strategic & Performance Management Specialist,
creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation




Ne găsiţi online şi pe:        Facebook     LinkedIn    Business Excellence Club Romania

Pentru cursuri personalizate, contactaţi-ne la
 
customer@sharexperience.ro sau 0734.316.768

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu