Translate

miercuri, 15 iunie 2016

De ce sa comunici eficient?

“Problema cu comunicarea este iluzia ca aceasta a fost savarsita”
George Bernard  Shaw
      Intr-o companie, apar deseori probleme de comunicare in momentul delegarii unor sarcini, acest lucru reprezentand o sursa continua de frustrari sau esecuri.
      Este utila stabilirea unei prioritati generale la nivelul unei companii in ceea ce priveste urgenta unei comunicari. Abordarea unui aflux de mesaje fara importanta, ne reduce timpul de lucru si ne distrage atentia de la lucruri cu adevarat importante.
Vrei sa comunici eficient?

      Comunica profesionist, comunica eficient, nu-ti fie frica sa comunici!    
      Comunicarea in toate ipostazele sale e baza succesului oricarei relatii si automat a oricarei afaceri.

Obiectiv:
     Acest progam de training va dezvolta aptitudinile de comunicare si relationare interumana si interdepartamentala a angajatilor, punand pe primul loc eficienta, orientarea spre rezultate si excelenta in relatia cu clientii.
     In contextul in care dinamica activitatii de zi cu zi reprezinta o provocare reala a angajatilor, acestia vor invata prin exemple concrete sa se adapteze schimbarilor rapide, sa faca fata stresului, gestionand in mod corect comunicarea cu clientii (interni si externi).
     Se vor creea modele si sabloane de bunapractica in comunicare atat in conversatia telefonica cat si scrisa.
     Vom dezvolta abilitati de ascultare si exprimare astfel incat mesajul sa fie unul clar, concis si fara ambiguitati.
     Cursul include tehnici de influenta pozitiva si persuasiune, adaptate stilului si tehnologiei moderne de comunicare in afaceri.

 

https://docs.google.com/forms/d/1rpDZ17BkMwvImcIQgC0FWs4A4qDtM2WSgbLtGhRZwx4/viewform




Bucuresti 30.06 - 01.07 2016 orele 9.00 - 17.00
Agenda cursului:
  • De ce Customer Excellence?
  • Beneficiile Excelentei – tu si compania
  • Competente in comunicare
  • Cei 7C ai Excelentei in comunicare
  • Afla ce stil de comunicare ai
  • Tipuri si forme de comunicare – cum si cand?
  • Comunicarea fata in fata
  • Descifrarea limbajului nonverbal
  • Foloseste corect paraverbalul
  • Metacomunicarea (clisee si mesaje induse)
  • Influenta si persuasiune in comunicare
  • Comunicarea la telefon
  • Tipologia clientilor si metode de abordare specifice
  • Comunicarea scrisa - planificarea si eficientizarea mesajului
  • Bariere in comunicare
  • Codul de eticheta in comunicarea de afaceri
  • Inteligenta emotionala in comunicare
  • Greseli frecvente in comunicarea de afaceri
  • Comunicarea interna – interuman vs. interdepartamental
  • Obtinerea si oferirea informatiilor
  • Rational vs. Emotional – abilitati in abordarea persoanelor dificile


INSCRIE-TE ACUM!

 

Locatie: Bucuresti Durata cursului: 2 zile (16 ore efectiv) Investitie: 1.300 lei/pers Discount 15% pentru minim 4 persoane din aceeasi companie
Metode: Exemple, studii de caz, jocuri de rol, evaluari apeluri inregistrate si in timp real.     



Adelina Cîrstea

Trainer,
Business & Customer Excellence Expert,
Strategic & Performance Management Specialist,
creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation




Ne găsiţi online şi pe:        Facebook     LinkedIn    Business Excellence Club Romania

Pentru cursuri personalizate, contactaţi-ne la
 
customer@sharexperience.ro sau 0734.316.768

marți, 7 iunie 2016

Tratarea si Gestionarea Eficienta a Reclamatiilor



Fidelizarea clientilor prin 
gestionarea eficienta a reclamatiilor

Stiati ca?
  • 70% dintre clientii a caror reclamatie a fost rezolvata rapid vor ramane in portofoliu pe termen lung
  • atunci cand un client isi impartaseste reclamatia cu tine, alti 26 raman tacuti
  • 59% dintre consumatori ar fi dispusi sa plateasca mai mult pentru acelasi produs, insa pentru o servire impecabila
  • este nevoie de pana la 12 experiente pozitive pentru a anihila o experienta negativa in relatia cu clientii
  • ca orice stire negativa, o reclamatie scrisa pe retelele de socializare are un impact viral
  • este de 6-7 ori mai scump sa castigi un client nou decat sa loializezi un client din portofoliu

Tratarea si Gestionarea Eficienta a 

Reclamatiilor

Training destinat persoanelor din departamentele de vanzari, 
customer support, call-center, relatii cu clientii




Bucuresti 14 iunie 2016 orele 9-18





Tematica:
  • calitatea, un mod de gandire
  • reclamatiile - o sansa de remediere a situatiei
  • inteligenta emotionala in relatia cu clientii
  • importanta limbajului pozitiv in relatia cu clientii
  • costurile non-calitatii in activitatea firmei
  • rational vs emotional
  • tipuri de clienti si abordarea diferentiata a conflictului
  • sesizare vs reclamatie
  • etapele rezolvarii unei reclamatii
  • tipuri de reclamatii si implicatii in managementul total al calitatii
  • comunicarea eficienta, inlaturarea barierelor de comunicare
  • modalitati de rezolvare a reclamatiilor (studii de caz)
  • formula surpriza pentru reclamatii in scris

Peste 60% aplicatii practice!


Bucuresti 14 iunie 2016 orele 9-18
Investitie: 690 lei/persoana
*Discount 15% pentru minim 3 persoane din aceeasi companie



Bucuresti 14 iunie 2016 orele 9-18








     Reclamatiile reprezinta un barometru al nivelului calitatii serviciilor dar si o oglinda a disfunctionalitatilor interne intr-o companie. Trainingul este bazat pe o viziune pozitiva asupra reclamatiilor clientului si va transfera catre participanti metode, tehnici si bune practici specifice activitatii de gestionare a reclamatiilor.           
     Doar 4% dintre clientii nemultumiti reclama cand vine vorba despre modul in care au fost tratati, iar majoritatea nu ofera nici un feedback, plecand pur si simplu la concurenta.  Modul in care se raspunde si timpul de raspuns la reclamatii ofera sansa corectarii disfunctionalitatilor interne dar si oportunitatea salvarii relatiei cu clientul.




Adelina Cirstea

Trainer, Business & Customer Excellence 
Expert, Strategic & Performance Management Specialist





Pentru programe de Training si Teambuilding 

ne puteti contacta la


customer@sharexperience.ro  sau  0734 316 768



Ne gasiti online si pe












marți, 31 mai 2016

Ai putere de convingere?


Cum negociaza profesionistii?
 
      Isi adapteaza stilul personal in mod spontan in functie de conjunctura si strategia partenerului de negociere. CITESTE MAI MULT

vineri, 20 mai 2016

Feedback Training EXcellence in Customer Management


     In 16 - 17 Mai 2016 am sustinut o noua editie a cursului open "Excellence in Customer Management". Am fost onorati sa avem participanti antreprenori si top manageri din companii de renume din Romania.
Iata cateva din opiniile lor:


Florentina Matei 
Sales Coordinator - Marathon Distribution
“Referitor la cursul sustinut, marturisesc ca m-am simtit extraordinar, am inteles multe dintre aspectele care ma pot
ajuta sa ma dezvolt si sa evoluez ca si om de vanzari alaturi de echipa mea, cat si ce anume le pot transmite acestora, in speranta imbunatatirii calitatii serviciilor oferite clientilor Marathon.
Va multumesc ca ati investit incredere in mine, si prin simpla invitatie de a participa la acest curs, ati castigat un ucenic ascultator. Cu mii de mutumiri, Florentina”


Daniel Vizitiu 
Production & Quality Manager - Amylon SA – Grup Boromir
“Foarte interesant cursul. Ma bucur ca v-am cunoscut si ma bucur ca m-ati facut sa realizez cat de important este modul cum comunicam unii cu altii, cum influenteaza comunicarea modul cum suntem perceputi noi si rezultatele muncii noastre, cat de importanta este comunicarea si cum putem influenta prin comunicare schimbarea pe care ne-o dorim. Multumesc frumos!”


Daniela Lazar
General Manager - DoubleTree by Hilton – Bucharest
“As dori de la bun inceput sa-ti multumesc pentru participarea la acest superb curs. Am constatat, parcurgand acest curs, ca stiu multe, dar datorita circumstantelor, le-am uitat. Multumesc mult, am mai invatat cu aceasta ocazie ca oricate cursuri am facut, tot mai am de invatat, dar cel mai important lucru a fost ca prin intermediul acestor cursuri/intalniri nu invatatm sa comunicam/exprimam, ci invatam sa ne cunoastem pe noi si sa descoperim noi prieteni. Multumesc pentru aceasta oportunitate. Mult succes!”


Raluca Romaniuc 
Team Leader - Allianz Group
“Am apreciat foarte mult exemplele concrete care denota o experienta extrem de vasta si felul in care subliniaza conceptele importante, reusind sa le sedimenteze, aproape inconstient, in mintea celui care asculta. De asemenea, mi-a placut sa vad ca exista o constientizare a limitei de bun simt in ceea ce priveste puterea unui training (Unele nu te pot invata peste noapte cum sa fii mai bun. Schimbarea trebuie sa survina din interior). Multumesc!”


Marian Ristescu
Sales Manager - WesslingRomania
“Informatiile au fost structurate bine si din punctul meu de vedere a fost util ca am fost participanti din mai multe
domenii de activitate astfel incat in unele momente explicatiile erau customizate pe domenii de activitate. Felicitari pentru curs si mult succes in continuare!”


Marius Moldovan
Sales Manager - Amylon SA – Grup Boromir 
“Informatiile transmise si partial insusite in cele doua zile de curs au fost la inaltime. Segmentarea cursului pe cele 6
module ma fac sa inteleg mai bine dorintele clientilor, nivelul lor de asteptari si sprijinul pe care il asteapta de la mine".


Daniel Chivu
Owner - A2Z Francize
"I had the pleasure to be invited to one of Adelina's trainings. The course, called "Excellence in Customer Management" was a great lesson both by the value within the content of the course, but most of all, by the participant oriented manner it was delivered by Adelina. Each of us, the participants, was actively involved so that the structured information would make sense for each of us. I would highly recommend Adelina's training courses for middle and upper level professionals".


Claudia Ciclovan
Team Leader Customer Care - Allianz Group
“I first met Adelina when we were both training to be croupiers. Recently i joined one of her training sessions in Customer Excellency and i must say that she managed to make a success out of a different career than the one we both shared. I find her to be a skillful trainer that uses interactive tehniques and manages to deliver the information in a fun and professional manner altogether. I strongly recommend her as a trainer and look forward to another course in the near future”.


Vrei sa te inscrii la urmatorul curs Excellence in Customer Management?
Contacteaza-ne la customer@sharexperience.ro
Telefon 0734 316 768

vineri, 6 mai 2016

Negocierea performanta in afaceri

Program de training destinat antreprenorilor, managerilor,
profesionistilor ce activeaza in domeniul vanzarilor,
relatii cu clientii si administrativ (back office)

Stii sa cuantifici cu adevarat succesul unei negocieri?  
      Negocierea eficienta este parte integranta a activitatii unei companii si fara tagada aduce valoare
      semnificativa pentru organizatie.
      Succesul unei negocieri depinde de abilitatile personale in calitate de negociator indiferent daca:
  • esti in cautarea de resurse pentru proiect sau echipa ta
  • decizi si comunici salariile noilor angajati
  • negociezi o tranzactie importanta in numele companiei
  
Cum negociaza profesionistii?
 
      Isi adapteaza stilul personal in mod spontan in functie de conjunctura si strategia partenerului de negociere.
      Prin exercitii practice individuale si de grup, iti vei perfectiona tehnicile de negociere, iti vei rafina stilul personal si iti vei imbunatati abilitatea de a negocia in mod etic si cu succes indiferent de situatie.
      La final cursului vei face fata cu usurinta unei game largi de provocari atat la locul de munca cat si in afara lui.

 Bucuresti, Vineri 10 Iunie 2016 intre 09.00-18.00

De ce ar trebui sa participi?
  • Vei invata sa gestionezi emotiile si sa cunosti semnalele partenerilor de negociere
  • Iti vei evalua stilul personal de negociator
  • Vei afla pozitiile etice de negociere
  • Vei stabili corect obiectivele negocierii
  • Vei sti sa identifici marja negocierii in avantaj
  • Vei elabora strategii de negociere
  • Vei parcurge cu usurinta si in mod corect etapele oricarui proces de negociere
  • Vei prezenta argumentele in mod eficient si profesionist
  • Vei solutiona eficient confruntarile
  • Vei obtine rezultate mai bune in negocierile formale si informale
 Durata: 1 zi  (8 ore efectiv)
 Locatia: Bucuresti, Cotroceni Business Center, Bd. Iuliu Maniu, 7
 Investitie: 730 Lei/participant
 Discount 15 % pentru minim 3 persoane din aceeasi companie

 Bucuresti, Vineri 10 Iunie 2016 intre 09.00-18.00

Trainer: Adelina Cirstea
Business & Customer Excelence Expert, Strategic & Performance Management Specialist, creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation
  
Vrei un program de training personalizat? Va rugam sa ne contactati la:
customer@sharexperience.ro sau la 0734.316.768

Ne găsiţi online şi pe:       
Facebook     LinkedIn    Business Excellence Club Romania  

marți, 26 aprilie 2016

Comunicarea eficienta in afaceri


In orice aspect legat de o afacere comunicarea este esentiala.

     Pe masura ce afacerile se lupta sa detina suprematia pe piata, comunicarea este cheia ce ajuta la construirea unei echipe puternice care sa propulseze afacerea catre primul loc.
     Ce poate face comunicarea eficienta pentru o afacere?
     Acest progam de training va dezvolta aptitudinile de comunicare si relationare interumana si interdepartamentala a angajatilor, punand pe primul loc eficienta, orientarea spre rezultate si excelenta in relatia cu clientii.
     In contextul in care dinamica activitatii de zi cu zi reprezinta o provocare reala a angajatilor, acestia vor invata prin exemple concrete sa se adapteze schimbarilor rapide, sa faca fata stresului, gestionand in mod corect comunicarea cu clientii (interni si externi).
     Se vor creea modele si sabloane de bunapractica in comunicare atat in conversatia telefonica cat si scrisa.
     Vom dezvolta abilitati de ascultare si exprimare astfel incat mesajul sa fie unul clar, concis si fara ambiguitati.
     Cursul include tehnici de influenta pozitiva si persuasiune, adaptate stilului si tehnologiei moderne de comunicare in afaceri.
Agenda cursului:
  • De ce Customer Excellence?
  • Beneficiile Excelentei – tu si compania
  • Competente in comunicare
  • Cei 7C ai Excelentei in comunicare
  • Afla ce stil de comunnicare ai
  • Tipuri si forme de comunicare – cum si cand?
  • Comunicarea fata in fata
  • Descifrarea comunicarii nonverbale
  • Foloseste corect paraverbalul
  • Metacomunicarea (clisee si mesaje induse)
  • Influenta si persuasiune in comunicare
  • Comunicarea la telefon
  • Tipologia clientilor si metode de abordare specifice
  • Comunicarea scrisa - planificarea si eficientizarea mesajului
  • Bariere in comunicare
  • Codul de eticheta in comunicarea de afaceri
  • Inteligenta emotionala in comunicare
  • Greseli frecvente in comunicarea de afaceri
  • Comunicarea interna – interuman vs. interdepartamental
  • Obtinerea si oferirea informatiilor
  • Rational vs. Emotional – abilitati in abordarea persoanelor dificile


Bucuresti, 5 – 6 Mai 2016






Locatie: Bucuresti
Durata cursului: 2 zile (16 ore efectiv)
Investitie: 1.300 lei/pers
Discount 15% pentru minim 4 persoane din aceeasi companie
Metode: Exemple, studii de caz, jocuri de rol, evaluari apeluri inregistrate si in timp real.

Trainer Adelina Cîrstea

Business & Customer Excellence Expert,

Strategic & Performance Management Specialist,

creatorul conceptului Growing People –

The Heart of the Organizational Transformation




Pentru cursuri personalizate, contactaţi-ne la


  customer@sharexperience.ro sau 0734.316.768