Translate

luni, 25 ianuarie 2016

Alba Iulia, Zilele EXCELENŢEI





În 8-9 Februarie 2016 susţinem în Alba Iulia două traininguri dedicate Excelenţei în relaţia cu clienţii.
                                          
Comunicarea şi relaţionarea vor deveni
"vedetele" anului 2016



Firmele ce vor pune accentul pe orientarea spre client şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor, vor dobândi un important avantaj competitiv. Stăpâneşti cu adevărat inteligenţa emoţională în relaţia cu clienţii tăi


Fidelizarea clienţilor prin gestionarea eficientă a reclamaţiilor
8 Februarie 2016, Alba Iulia

      Doar 4% dintre clienţii nemulţumiţi reclamă când vine vorba despre modul în care au fost trataţi, iar majoritatea nu oferă nici un feedback, plecând pur şi simplu la concurenţă.
      Modul în care se răspunde şi timpul de răspuns la reclamaţii oferă şansa corectării disfuncţionalităţilor interne dar şi oportunitatea salvării relaţiei cu clientul.
      Acest training este bazat pe o viziune pozitivă asupra reclamaţiilor clientului şi va transfera către participanţi metode, tehnici şi bune practici specifice activităţii de gestionare a reclamaţiilor







PHONE EXCELLENCE – Excelenţa în relaţia cu clienţii la telefon
9 Februarie 2016, Alba Iulia

De cele mai multe ori primul contact între client şi compania ta se realizează telefonic.
Acesta este momentul în care o banală conversaţie telefonică se poate transforma într-o primă experienţă plăcută pentru clientul sau prospectul tău. Principalele elemente ce conferă calitate unei conversaţii sunt : claritate, tonalitate,
energie, dicţie, pauze şi ritm.
Dacă ştii cum le combini şi le dozezi în mod profesionist rezultatul este garantat: Customer Excellence.
 






Trainer Adelina Cîrstea - Business & Customer Excellence Expert, Strategic & Performance Management Specialist, creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation







Simplificand, orientarea spre client inseamna:
 
  • Sa iti cunosti cu adevarat clientii
  • Sa stii ce asteptari au de la tine
  • Sa stii ce cred despre tine
  • Sa intelegi ca PERCEPTIA clientilor este singura realitate relevanta
  • Sa fii dispus intotdeauna sa salvezi relatia cu clientii.




Inscriere Alba Iulia

Pentru inscrieri ne puteti contacta la: customer@sharexperience.ro 
sau la 0734.316.768




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu