Translate

duminică, 8 ianuarie 2017

Ce isi doresc cu adevarat clientii tai?

     Eu merg des la coafor. Si ca mine o fac majoritatea clientelor. Nu sunt un vanator de oferte, ci face parte din aceea bucatica de “rasfat” ce mi-am impus-o.
     Sa clarificam inca de la inceput DE CE MERG OAMENII LA UN SALON DE INFRUMUSETARE:
  • Ne dorim sa aratam bine - a te simti aranjat si pus la punct ne creste increderea si respectul de sine.
  • Ne place sa fim in pas cu moda - ne confera un anumit statut social, ne scoate din anonimat, starnim admiratia celor din jur.
  • Ne place sa fim recunoscuti - ne face sa ne simtim importanti, sa ni se cunoasca numele si sa fim ascultati.
     Asadar gradul de satisfactie sau insatisfactie al clientilor depinde in primul rand de modul in care angajatii tai comunica si relationeaza cu clientii si de-abia apoi de locatie, aparatura si produsele folosite.
     PERCEPTIA clientilor tai asupra calitatii serviciilor prestate de salonul tau nu reprezinta intotdeauna realitatea, insa pentru ei, perceptia lor este singura REALITATE ce conteaza.



Daca vrei sa afli:
  • Cum aflu ce gandesc clientii despre salonul meu?
  • Ce isi doresc clientii?
  • Beneficiile implementarii Excelentei in relatia cu clientii
  • Cum gestionezi eficient o reclamatie?
  • Costul pierderii unui client
  • Ce sa fac pentru a avea clienti fideli?
  • Cum sa am in permanenta clienti noi?

INSCRIE - TE la cursul online special creat pentru managerii si proprietarii saloanelor de infrumusetare.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu