Cel mai inovativ curs practic de abordare telefonica din Romania
Este momentul sa tineti pasul cu clientii vostri si sa dati un “update” in ceea ce priveste tehnicile de comunicare la telefon.
“Excelenta
la telefon” este
un curs special conceput pentru
personalul din call-center, customer support, customer sevice si post vanzari
Peste 60% aplicaţii practice
De cele mai multe ori primul contact intre client si compania ta se realizeaza telefonic. Acesta este momentul in care o banala conversatie telefonica se poate transforma intr-o prima experienta placuta pentru clientul sau prospectul tau.
personalul din call-center, customer support, customer sevice si post vanzari
Peste 60% aplicaţii practice
De cele mai multe ori primul contact intre client si compania ta se realizeaza telefonic. Acesta este momentul in care o banala conversatie telefonica se poate transforma intr-o prima experienta placuta pentru clientul sau prospectul tau.
Principalele elemente ce confera calitate unei
conversatii sunt : claritate, tonalitate, energie, dictie, pauze si
ritm.
Daca stii cum sa le combini si sa le dozezi
in mod profesionist, rezultatul este garantat: Customer Excellence.
Tematica:
- Inteligenta emotionala la telefon
- Greseli frecvente în Customer Service
- Obtinerea si oferirea informatiilor
- Apel in asteptare si transferul apelului
- Cuvinte magice la telefon
- Ce isi doresc clientii
- Tipologia clientilor
- Rational vs. Emotional – abilitati in abordarea clientilor nemultumiti
- Reclamatiile - o excelenta sansa de fidelizare a clientilor
- Feedback-ul clientilor - motorul vanzarilor repetitive
Cand:
ONLINE - Marti, 10 februarie - orele 10:00-16:00
Bucuresti - Vineri, 17 februarie - orele 10:00-18:00
Cat costa:
Bucuresti - 599 lei/persoana
Pentru
cursuri personalizate in compania Dvs asteptam sa ne contactati la
telefon
0734.316.768 sau adelina@sharexperience.ro
Trainer: Adelina Cirstea
Business & Customer Excelence Expert,
Strategic & Performance Management Specialist,
creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation
Afla si despre urmatoarele noastre cursuri:
Pentru cursuri personalizate in compania Dvs asteptam sa ne contactati la
telefon 0734.316.768 sau adelina@sharexperience.ro
Ne găsiţi online şi pe:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu