Translate

miercuri, 18 ianuarie 2017

Excelenta in relatia cu clientii la telefon- PHONE EXCELLENCE modul 2



Cel mai inovativ curs practic de abordare telefonica din Romania

     86% dintre clienti isi doresc ca pe durata primei convorbiri telefonice sa fie intelesi, sa se simta importanti si sa fie placut surprinsi de calitatea conversatiei.
     Este momentul sa tineti pasul cu clientii vostri si sa dati un “update” in ceea ce priveste tehnicile de comunicare la telefon.


Excelenta la telefon” este un curs special conceput pentru 
personalul din call-center, customer support, customer sevice si post vanzari

Peste 60% aplicaţii practice


     De cele mai multe ori primul contact intre client si compania ta se realizeaza telefonic. Acesta este momentul in care o banala conversatie telefonica se poate transforma intr-o prima experienta placuta pentru clientul sau prospectul tau.
     Principalele elemente ce confera calitate unei conversatii sunt : claritate, tonalitate, energie, dictie, pauze si ritm. 
     Daca stii cum sa le combini si sa le dozezi in mod profesionist, rezultatul este garantat: Customer Excellence.

Tematica:
  • Inteligenta emotionala la telefon
  • Greseli frecvente în Customer Service
  • Obtinerea si oferirea informatiilor
  • Apel in asteptare si transferul apelului
  • Cuvinte magice la telefon
  • Ce isi doresc clientii
  • Tipologia clientilor
  • Rational vs. Emotional – abilitati in abordarea clientilor nemultumiti
  • Reclamatiile - o excelenta sansa de fidelizare a clientilor
  • Feedback-ul clientilor - motorul vanzarilor repetitive

Cand:
ONLINE - Marti, 10 februarie - orele 10:00-16:00
Bucuresti - Vineri, 17 februarie - orele 10:00-18:00
Cat costa:
ONLINE - 450 lei/persoana
Bucuresti - 599 lei/persoana



Pentru cursuri personalizate in compania Dvs asteptam sa ne contactati la
telefon 0734.316.768 sau adelina@sharexperience.ro


Trainer: Adelina Cirstea
Business & Customer Excelence Expert,
Strategic & Performance Management Specialist,
creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation



Afla si despre urmatoarele noastre cursuri:


Pentru cursuri personalizate in compania Dvs asteptam sa ne contactati la
telefon 0734.316.768 sau adelina@sharexperience.ro


Ne găsiţi online şi pe:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu