Translate

sâmbătă, 14 ianuarie 2017

“Furtul” clientilor- O problema reala

 
       
       Daca ai propriul tau salon de infrumusetare cu siguranta te-ai intrebat “ce sa fac sa ma asigur ca angajatii mei nu imi fac concurenta neloiala?”   Sa avem curajul sa recunoastem, este o practica des intalnita in majoritatea saloanelor. Angajatii mai lucreaza si pe cont propriu, la domiciliul lor sau al clientilor. Bravo lor, nu ai cum sa ii opresti sa faca asta in timpul lor liber.
INSA exista mai multe metode prin care te poti asigura ca clientii salonului  nu devin clienti la domiciliu. In acest articol vom discuta strict despre varianta in care ai salariati. Despre colaboratori discutam saptamana viitoare.Uite cateva recomandari:
  • Clauza specifica inclusa in contractul de munca
  • Criterii de performanta - sunt deja obligatorii sa fie anexate contractului de munca inca din 2007
  • Salariul diferentiat in functie de volumul serviciilor prestate/incasari
  • Motivarea non-financiara a angajatului
  • Pastrarea unei legaturi stranse cu clientii-comunicare directa si permanenta
  • Construirea unor oferte de tip pachet servicii ce pot fi accesate doar in salon, nu si la domiciliu.
  • Folosirea unui software de programari pentru generarea unei baze de date de clienti/serviciu specific
  • Oferirea unor bonusuri de fidelitate pentru clientii ce iti sesizeaza o astfel de practica in salonul tau.
     Acestea sunt doar cateva metode enumerate succint, insa la cursul online va voi oferi in detaliu tot ce aveti nevoie pentru a le aplica IMEDIAT in afacerea voastra. Am primit deja 24 de inscrieri si intrebarile pe adresa adelina@sharexperience.ro sosesc zilnic.

NU UITA: Daca te inscrii la acest curs pana la data de 5 Februarie 2017, primesti 2 ore de consultanta individuala GRATUITE si o luna consultanta pe email si Skype. Pentru ca afacerile sunt diferite si problemele sunt diferite, vreau sa ma asigur ca-ti voi oferi cea mai buna solutie pentru tine si afacerea ta.



Un comentariu:

  1. Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia și sunt astăzi o femeie fericită prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486

    RăspundețiȘtergere