Odata cu preluarea platformei de socializare Linkedin de catre Microsoft pentru fabuloasa
suma de 26 miliarde dolari, modificarile de aspect si configurare se succed cu
repeziciune. Pana si cei mai
fideli dintre utilizatori tin cu greu
pasul cu succesiunea de schimbari.
De bine ce ne
obisnuisem cu cele 4 schimbari majore din prima parte a anului, iata surprizele
se tin lant.
Sa facem o scurta recapitulare:
- Direct message - Un alt tip de sistem de
trimitere mesaje ce permite transmiterea atasamentelor.
- Groups experience - Modificarea setarilor in gupurile de discutii
- Job posting - identificarea
cu mai mare usurinta a conexiunilor directe cu compania angajatoare
- Recruiter tool - permite cautarea candidatilor si dupa aptitudini
Ce alte modificari au survenit recent:
Language
Oare decizia celor de la Microsoft de a transforma platforma Linkedin intr-un
altfel de Facebook nu contrazice cumva scopul initial al proiectului?
Banuiesc ca tineti minte ca va sfatuisem inca de la inceput sa optati
pentru setarea limbii engleze pentru crearea profilului personal. Motivul era
si ramane acela ca setarea in limba romana modifica radical aspectul, iar
instrumentele puse la dispozitie sunt mai putine. Oricat s-ar fi laudat
Linkedin cu aceasta optiune, rezultatele sunt nesatisfacatoare. Recent, ori de
cate ori te loghezi in platforma de Linkedin vei avea surpriza sa gasesti totul
tradus in limba romana. Pentru a reveni la varianta in limba engleza setata de
tine, tot ce ai de facut este sa dai un refresh page. Apreciez faptul ca identifica locatia (Local
IP), insa nu, multumesc.
Skills endorsements
Ne bucuram totusi ca au renuntat la enervantele popup-uri de ”Skills
endorsements” ce-ti invadau ecranul ori de cate ori iti verificai contul. Odata
cu implementarea aplicatiei pentru smartphone s-a renuntat treptat la aceasta
optiune. Oricum il considerasem absolut inutil si nu-si indeplinea nicidecum
scopul penru care a fost creat. Nu facea altceva decat sa puna in umbra profilele valoroase in detrimentul
altora. Stim cu totii ce inseamna puterea “click”-ului. Cu siguranta si tu ai
observat ca ai primit numeroase recomandari de aptitudini irelevante pentru
activitatea ta profesionala.
Head Hunting
Inca de acum cativa ani, peste 80% dintre specialistii in resurse umane
foloseau Linkedin in procesul lor de recrutare candidati. Excelent ati spune.
Insa uneori prea mult e chiar PREA MULT, si ma refer la noua moda de exacerbare
a denumirii postului. Se pare ca doar pe Linkedin poti gasi joburi cu atribute de
seniori, experienta necesara minim 10-15 ani, varsta maxima admisa 27 ani, si
salariu propus de debutant. Nu credeti ca e o contradictie undeva?
Articole publicate
Obisnuiesti sa scrii periodic articole si sa le atasezi profilului
personal? Linkedin ti-a
oferit partial o mana de ajutor. Ai observat cu siguranta cat de relevanta a
devenit imaginea atasata articolului. Partea amuzanta este ca Linkedin a
anuntat cu surle si trambite schimbarea dimensiunii acesteia. De la 698x400 la 700x400. Ura! Diferenta
de 2 pixeli. Sa
indraznim sa intrebam de ce era impetuos necesar acel 698? Cred ca se repeta
cumva balba de la introducerea pozei de cover, nu credeti?
Si daca tot vorbim de modulul de editare articole, cred ca meritam si noi
un minim de formatare. Extrem
de putinele optiuni nu ne ajuta sa captam atentia cititorilor si sa pastram viu
interesul pentru continut. Mai
mult, odata cu noile modificari, a disparut si link-ul catre tot istoricul
postarilor, scotand in evidenta strict ultimele 3 articole.
Am sa revin cu detalii despre sectiunea Linkedin Learning si noile servicii
Premium puse la dispozitie de Linkedin.
Consideri util acest articol? Distribuie-l prietenilor si colegilor tai.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu