"Problema cu comunicarea este iluzia ca aceasta a fost savarsita"
George Bernard Shaw
Intr-o companie, apar deseori probleme de comunicare in momentul delegarii unor sarcini, acest lucru reprezentand o sursa continua de frustrari sau esecuri.
Este utila stabilirea unei prioritati generale la nivelul unei companii in ceea ce priveste urgenta unei comunicari. Abordarea unui aflux de mesaje fara importanta, ne reduce timpul de lucru si ne distrage atentia de la lucruri cu adevarat importante.
Vrei sa comunici eficient?
Comunica profesionist, comunica eficient, nu-ti fie frica sa comunici!
Comunicarea in toate ipostazele sale e baza succesului oricarei relatii si automat a oricarei afaceri.
Obiectiv:
Acest
progam de training va dezvolta aptitudinile de comunicare si relationare
interumana si interdepartamentala a angajatilor, punand pe primul loc
eficienta, orientarea spre rezultate si excelenta in relatia cu clientii.
In contextul in care dinamica activitatii de zi
cu zi reprezinta o provocare reala a angajatilor, acestia vor invata prin
exemple concrete sa se adapteze schimbarilor rapide, sa faca fata stresului,
gestionand in mod corect comunicarea cu clientii (interni si externi).
Se vor creea modele si sabloane de bunapractica
in comunicare atat in conversatia telefonica cat si scrisa.
Vom dezvolta abilitati de ascultare si exprimare
astfel incat mesajul sa fie unul clar, concis si fara ambiguitati.
Cursul include tehnici de influenta pozitiva si
persuasiune, adaptate stilului si tehnologiei moderne de comunicare in afaceri.
Agenda cursului:
- Beneficiile Excelentei – tu si compania
- Beneficiile Excelentei – tu si compania
- Competente
in comunicare
- Cei 7C ai Excelentei in comunicare
- Afla ce stil de comunicare ai
- Tipuri si forme de comunicare – cum si cand?
- Comunicarea fata in fata
- Descifrarea limbajului non-verbal
- Foloseste corect paraverbalul
- Metacomunicarea – clisee si mesaje induse
- Influenta
si persuasiune in comunicare
- Comunicarea la telefon
- Tipologia
clientilor si metode de abordare specifice
- Comunicarea scrisa – planificarea si
eficientizarea mesajului
- Bariere in comunicare
- Codul de eticheta in comunicarea de afaceri
- Inteligenta
emotionala in comunicare
- Greseli frecvente in comunicarea de afaceri
- Comunicarea
interna – interuman vs. interdepartamental
- Obtinerea
si oferirea informatiilor
- Rational vs. Emotional – abilitati in abordarea
clientilor dificili
Durata cursului: 2 zile (16 ore
efectiv)
Investitie: 1.300 lei/persoana
Discount 15% -
minim 4 persoane din aceeasi comp
Metode: Exemple, studii de
caz, jocuri de rol, evaluari apeluri inregistrate si in timp real
Locatie: Bucuresti , Cotroceni Business Center
Adelina Cîrstea
Trainer,
Business & Customer Excellence Expert,
Strategic & Performance Management Specialist,
creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation
Ne găsiţi online şi pe:
Pentru cursuri personalizate, contactaţi-ne la
customer@sharexperience.ro sau 0734.316.768
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu